عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے پاکستان کی نئی منتخب حکومت کے ساتھ کام کرنے پر آمادگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا معاشی استحکام سے متعلق نگران حکومت کے اقدامات پر مطمئن ہے۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایم ایف کی کمیونیکیشن ڈائریکٹر جولی کوزیک نے پاکستان سے متعلق پریس بریفنگ کے دوران کہا نگران حکومت کے اقدامات پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے کہا نگراں حکومت کی معاشی استحکام کیلئے کوششوں سے مطمئن ہے۔

جولی کوزیک کا کہنا تھا کہ نگراں حکومت نے معاشی استحکام کو برقرار رکھا اور مالیاتی اہداف پر سختی سے عمل پیرا ہو کر سماجی تحفظ کیلئے اقدامات کیے گئے ساتھ ہی افراط زر کنٹرول کرنے اور زرمبادلہ ذخائر کیلئے سخت مالیاتی پالیسی پر عمل کیا گیا۔

آئی ایم ایف کی کمیونیکیشن ڈائریکٹر نے پاکستان کی نئی منتخب حکومت کے ساتھ کام کرنے پر آمادگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں میکرو اکنامک استحکام کو یقینی بنانے کے لیے نئی حکومت کے ساتھ معاشی استحکام و خوشحالی کی پالیسیوں پر کام کرنے کے منتظر ہیں تاکہ وسیع تر اقتصادی استحکام اور پاکستانی شہریوں کی خوشحالی یقینی بنائی جائے۔

انھوں نے بتایا کہ 11 جنوری کو آئی ایم ایف ایگزیکٹو بورڈ نے اسٹینڈ بائی ارینجمنٹ کے پہلے ریویو کی منظوری دی، جس کے تحت پاکستان کو ایک ارب نوےکروڑ ڈالر جاری ہوئے۔

جولی کوزیک نے پریس بریفنگ کے دوران پاکستان میں جاری سیاسی حالات پر تبصرے سے گریز کیا اور کہا جو کہنا تھا اس میں مزید اضافہ نہیں کرنا چاہتیں۔

Card image cap
پاکستانی سفیر کی امریکی سرمایہ کاروں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کی دعوت

واشنگٹن :پاکستانی سفیر مسعودخان نے امریکی سرمایہ کاروں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کی دعوت دیتے ہوئے کہا آئی ٹی، زراعت، توانائی اور معدنیات میں سرمایہ کاری کرے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں پاکستان کے سفیر مسعودخان نے مقامی تھنک ٹینک سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ امریکاچین تعاون کے فروغ میں پاکستان اہم کرداراداکرسکتاہے،دونوں ممالک پاکستان کے مختلف شعبوں میں سرمایہ کاری کریں۔

مسعود خان کا کہنا تھا کہ انسداددہشت گردی کیلئے دفاعی آلات اور فنانسنگ بحالی کیلئےامریکی فیصلوں کے منتظر ہیں، غیرملکی سرمایہ کاری کیلئے پاکستان بہترین ملک ہے۔

پاکستانی سفیر نے کہا کہ امریکا میں مقیم 10لاکھ کے قریب پاکستانی سرمایہ پاکستان لانے میں اہم کردار کرتےہں، گزشتہ مالی سال میں امریکا میں مقیم تارکین وطن کی سرمایہ کاری3 ارب ڈالر رہی، امریکا پاکستان میں زراعت اور آئی ٹی شعبوں میں سرمایہ کاری کرے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ یورپ،مشرق وسطیٰ میں امریکا کی ترجیحات کو تسلیم کرتے ہیں، امریکا جنوبی ایشیا کی سلامتی سے متعلق بھی توجہ مرکوز کرے۔


پاک فوج کے اکاؤنٹ کی خبریں جھوٹ، امدادی رقوم حکومت کو ہی دیں: آئی ایس پی آر

پاک فوج کے اکاؤنٹ کی خبریں جھوٹ، امدادی رقوم حکومت کو ہی دیں: آئی ایس پی آر